czwartek, 10 października 2013

Weselicho w Krakowie?

Macie w planach wesele w Krakowie w najbliższym czasie? Wszystko zanosi się na to, że ja i owszem. Dlatego już teraz zastanawiam się nad pewnymi opcjami. Byłem już na paru weselach w naszym mieście, interesowałem się tematem i przede wszystkim mogę powiedzieć jedno: kwestia organizowania wesela nie jest łatwa, a przede wszystkim tania.


Po pierwsze interesuje mnie filmowanie w Krakowie. Jak łatwo się domyślić, nie chciałbym za dużo wydawać, ale też nie chciałbym potem zostać na lodzie, gdyby okazało się, że mój kamerzysta nie spełni wszystkich wymagań, jakie w nim pokładam. Przecież nie mogę ot tak zrezygnować z donrego filmu.

Porządna sala weselna również jest konieczna. Niekoniecznie wszystko musi być w centrum, ona sama nie musi być zbyt duża, bo nie planuję mieć dużo gości na tym wydarzeniu. Jednak chciałbym, aby ślub w Krakowie odbył się jednak w starym kościele, a nie w jakimś statku kosmicznym.

No i wreszcie fotograf. Znacie jakiegoś w Krakowie, którego moglibyście polecić? To samo zresztą tyczy się kamerzysty. Nie chciałbym po prostu źle wybrać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz